Strona główna

 

Ogólnopolski Międzyzakładowy Związek Zawodowy Pracowników Egzekucji Administracyjnej w Warszawie 
 z siedzibą w Wałczu
 ul.Bracka 8, 78-600 Wałcz
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 664 171 992, e-PUAP: /OMZZPEA_Walcz/omzzpea

 

 

Uncategorised

Koleżanki i Koledzy !

W związku z ukazaniem się projektu rozporządzenia dotyczącego wynagrodzenia prowizyjnego wszelkie uwagi i opinie proszę składać do Zarządu związku na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 12 maja 2014r.
Brak uwag będziemy traktować jako przyzwolenie do przyjęcia rozporządzenia.

Pozdrawiam Eugeniusz Matusiak - Przewodniczący ZK OMZZPEA

 

Ponadto informuję, że w sprawie artykułu o rzekomych wysokich wynagrodzeniach w egzekucji Związek przygotuje i złoży odpowiednią ripostę.

Koleżanki i koledzy został uruchomiony dostęp na stronie do postów dla delegatów tzn przedstawicieli OMZZPEA

Aby do niego uzyskać dostęp to należy zidentyfikować użytkownika na stronie, który jest przedstawicielem.
Często się zdarza, że delegaci podając swój e-mail na Zjeździe podali całkiem inny bowiem nie ma go w rejestrze użytkowników.
W związku z powyższym proszę zprawdzić swoje dane i zgłosić e-mailem na adres związku.
Aby mieć dostęp w zgłoszeniu musi być Imię i Nazwisko oraz Urząd lub miejscowość oraz jaką nazwą użytkownika posługuje się na stronie.
Obecnie zidentyfikowałem tylko niektórych.
Uwaga zgłaszają się ci, którzy po zalogowaniu się nie mają dostępu do postu delegaci.

Pozdrawiam

 

Ze względu na to, że w najbliższym czasie przewidujemy zorganizować spotkania na szczeblu wojewódzkim z przedstawicielami naszego związku wybranymi do reprezentowania proszę o aktualizaję danych każdej komórki związkowej i przekazanie na adres e-mail związku:

1. Nazwa jednostki.
2. Aktualny imienny wykaz członków.
3. Osoba lub osoby wybrane do reprezentowania wewnątrz urzędu Imię i Nazwisko, telefon, adres e-mail
4. Delegat lub delegaci na Krajowy Konferecję Delegatów uczestniczący w ostatnim Zjeździe

Wymienione dane są niezbędne w związku z planowaną reorganizacją oraz spotkaniem tych przedstawicieli na szczeblu wojewódzkim z przyszłym pracodawcą celem nawiązania współpracy.
W każdym spotkaniu będzie uczestniczył przewodniczący Zarządu Krajowego Ogólnopolskiego Międzyzakładowego Związku Pracowników Egzekucji Administracyjnej.

Spotkanie będzie miało również  na celu wyłonienie przedstawicieli do reprezentowania Związku przed Dyrektorem Izby Skarbowej jako przyszłym pracodawcą.

Termin do dnia 24 marca 2014r. Sprawa bardzo pilna.

Wszelkie uwagi i wątpliwości telefon kontaktowy do Przewodniczącego 664 171 992

Warszawa, dnia 5 marca 2014 r.
Szanowni Państwo

Przewodniczący Związków Zawodowych
Zrzeszających Pracowników izb i urzędów skarbowych

Ministerstwo Finansów zaprasza reprezentantów Związków Zawodowych zrzeszających pracowników zatrudnionych w izbach i urzędach skarbowych na spotkanie z udziałem Podsekretarza Stanu w MF – Pana Jacka Kapicy, które odbędzie w dniu 11 marca 2014 r. w godz. 10 - 12 w gmachu Ministerstwa Finansów sala nr 4063 .

W trakcie spotkania przedstawiciele Ministerstwa Finansów przedstawią i omówią reprezentantom związków zawodowych zmiany w administracji podatkowej.

Ze względów organizacyjnych proszę o imienne zgłoszenie, w terminie do dnia 7 marca 2014 r. na adres e-mail sekretariatu Departamentu Administracji Podatkowej - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., trzech osób reprezentujących Związek, które wezmą udział w ww. spotkaniu.

Z poważaniem
Departament Administracji Podatkowej

Zarząd Związku OMZPEA informuje, że w dniu 14 lutego 2014 r. z naszej inicjatywy w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie odbyło się spotkanie z przedstawicielami Szefa służby Cywilnej,  Departamentu Służby Cywilnej, Departamentu Prawnego KPRM, Przedstawicielami Wyższej Komisji Dyscyplinarnej przy KPRM z udziałem Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej Ministerstwa Finansów.
W spotkaniu ze strony OMZZPEA uczestniczył cały skład Zarządu oraz Przewodniczący Komisji Rewizyjnej.
 Więcej na temat spotkania poniżej po zalogowaniu.

        Masz konflikt z pracodawcą?

Zarzuca Ci niekompetencję, nieuczciwość lub grozi zwolnieniem
  Chcesz dowiedzieć się jak pokonać stres w pracy?
  Skorzystaj z darmowego doradztwa psychologicznego
  w ramach projektu Centrum Szkoleń i Konsultacji
 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

Najbliższe dyżury telefoniczne i mailowe psychologa odbędą się:
- 3 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 7 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 11 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 14 luty w godz. od 13.30 do 14.30
- 17 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 21 luty   w godz. od 9.00 do 12.00
- 24 luty w godz. od 9.00 do 12.00
- 26 luty w godz. od 9.00 - 12.00

Porad udzielać będzie Pani Sylwia Winiarek:, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 690 699 329

Szanowni Państwo,

Informujemy, że na portalu CSiK czaty z ekspertem Anną Grabowską odbędą się w dniach:
- 4 lutego br., w godzinach 10:00 – 12:00 na temat "Czy związki, w tym FZZ, powinny wznowić prace w WKDS-ach, a jeżeli tak/nie to dlaczego?";
-  10 lutego br., w godzinach 10.00 - 12.00 na temat "Czy informowanie instytucji europejskich o problemach polskiego dialogu może być skuteczne?"

Serdecznie zachęcamy do czynnego udziału w czatach!

Szanowni Państwo,

Informujemy, że najbliższe dyżury prawne, których udzielał będzie Pan Przemysław Dzido odbędą się:
4 lutego w godz. 10 - 15;
6 lutego w godz. 9 - 14;
10 lutego w godz. 10 - 14;
13 lutego  w godz. 9 - 14;
20 lutego w godz. 10 - 13.
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.tel.  608585180
Prawnik chętnie odpowie na wszelkie Państwa pytania.

Koleżanki i koledzy ze względu na to, że rozpoczął się okres rozliczeniowy zwracam się do Was o pomoc dla mojej córki, która w grudniu ubiegłego roku miała amputowaną nogę, ze względu na nowotwór złośliwy sarcoma sinowale zwany mięsakiem. Córka w dalszym ciągu wymaga intensywnej opieki medycznej, rehabilitacji,zakupu leków oraz drogiego sprzętu by usprawnić jej i  przybliżyć do normalnego życia. Stąd zwracam się do Was z apelem o pomoc odprowadzając 1 % podatku na Fundację Złotowianka KRS-0000308316 z dopiskiem Iwona Sokołowska S/51

Dziękuję za dotyczczasowe wsparcie Eugeniusz Matusiak

Więcej na ten temat:

http://www.egzekucja.home.pl/files/sarcoma_iwona_sokolowska-list.pdf 

http://www.egzekucja.org.pl/forum.html?view=topic&catid=6&id=7920#8098 

 

Zadania Szefa Służby Cywilnej do czasu obsadzenia tego stanowiska wykonuje Dagmir Długosz - Dyrektor Departamentu Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – jako osoba zastępująca Szefa Służby Cywilnej, wyznaczona na podstawie art. 10 ust. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
Zgodnie z ust.6 ww. artykułu „Osoba zastępująca Szefa Służby Cywilnej wykonuje zadania Szefa Służby Cywilnej podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Służby Cywilnej – do czasu jego obsadzenia”.

 

Protokół ze spotkania 26 listopada 2013 r. z przedstawicielami związków zawodowych zrzeszających pracowników jednostek administracji podatkowej w sprawie planowanych zmian organizacyjnych w izbach i urzędach skarbowych.

Dane kierownictwa
Janusz Janowski - upoważniony do podejmowania czynności zapewniających prawidłowe działanie Departamentu
Zastępca Dyrektora: Marzena Machowska - Kubik
Zastępca Dyrektora: Jarosław Wyszyński
Zastępca Dyrektora: Małgorzata Szafoni
Zastępca Dyrektora: Grzegorz Mróz

 Dane kontaktowe Tel: 48226945700, 48226945220,Fax: 48226943719,e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Opis komórki

Departament sprawuje nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem izb i urzędów skarbowych. Wykonuje zadania związane z nadzorem nad egzekucją administracyjną, informacją podatkową oraz współpracą międzynarodową w zakresie dochodzenia należności pieniężnych i wymiany informacji podatkowych. Zarządza projektami w ramach programu e-Podatki. Nadzoruje Krajową Ewidencję Podatników i prace Krajowej Informacji Podatkowej. Opracowuje Krajowy Plan Dyscypliny Podatkowej. Wydaje Biuletyn Skarbowy Ministerstwa Finansów. Nadzoruje i monitoruje wdrażanie systemu zarządzania jakością w izbach i urzędach skarbowych. Prowadzi Centralny Rejestr Zastawów Skarbowych.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że najbliższe porady prawne, których udzielał będzie Pan Marek Szczechowski, odbędą się:
- 9 stycznia w godz. od 8.00 do 10.30;
- 14 stycznia w godz. od 8.00 do 10.30;

Kontakt do prawnika:
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 516 873 883