W dniu dzisiejszym z inicjatywy Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu odbyło się spotkanie, w którym to uczestniczyły wszystkie Organizacje Związkowe zrzeszone w IS w Poznaniu, a tematem spotkania m.in. - a to już z impulsu naszego Związku i przy pomocy organizacyjnej Wydz. Obsługi Kadr IS w Poznaniu - była kwestia zaległych wypłat wynagrodzeń urlopowych.
I w związku z tym pragnę poinformować Wszystkich zainteresowanych, iż osiągnięto porozumienie co do wypłaty tychże wynagrodzeń, i tak:
- biorąc pod uwagę krótki okres, jaki pozostaje do 10.09.2015 r. - pierwszej transzy wypłaty w/w wynagrodzeń Izba dokona do 10.10.br.;
- natomiast, jeśli idzie o wszystkie pozostałości/zaległości to należy się spodziewać drugiej transzy, o dacie wypłaty zostaniemy poinformowani przez wicedyrektora IS w Poznaniu - odpowiedzialnego za sprawy finansowe -
do środy, tj. 09.09.2015 r. Bierzemy również pod uwagę fakt wypłaty tej II transzy w terminie wcześniejszym, ale o tym zadecydują już względy techniczne samych wyliczeń, w kontekście ich złożoności itp., itd.
Pozdrawiam, :)
Komentarze
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.