Jak zwiększyć ściągalność zobowiązań podatkowych

Drukuj
Utworzono: 11 maja 2010


Jak zwiększyć ściągalność zobowiązań podatkowych przez poborców skarbowych i inspektorów pracujących w Urzędach Skarbowych oraz pracowników działów egzekucyjnych Urzędów Miast?

hotel
Termin szkolenia :
   11.07 - 14.07.2010r
Dni szkoleniowe:     4 dni
Miejsce szkolenia :   "Vis", ul Królewska 5, Jastrzebia Góra
Cena szkolenia za jedną osobę:  1879,00 zł


W momencie przesłania zgłoszenia na szkolenia 1 dniowe do 30 dni przed szkoleniem - cena za osobę to 1479, 00 zł !!

administracja
 
Szkolenia poprowadzi:
Mgr Dagmara Kuś
– absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, trener prowadzący zajęcia w Instytucie Postępowania Twórczego w Wyższej Szkole Humanistyczno- Ekonomicznej w Łodzi . Jako licencjonowany trener po ukończeniu Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i Akademii Trenerów Grupowych jest teoretycznie i praktycznie przygotowana do prowadzenia warsztatów.

 

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności potrzebne do:

1. Odzyskania należności jak najszybciej i najskuteczniej , jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem
2. Dobrego przygotowania się do rozmowy z dłużnikiem;
3. Panowania nad emocjami w sytuacji kontaktu bezpośredniego lub telefonicznego z dłużnikiem
4. Opracowania skutecznej strategii odzyskiwania należności
5. Skutecznego odpowiadania na typowe wymówki i zagrywki dłużników w ramach tak zwanych „gier windykacyjnych".


Program szkolenia:

„Postawa wiedza i umiejętności pracownika działu egzekucyjnego urzędu skarbowego"

- Świadomość swoich relacji z innymi ludźmi a szczególnie z dłużnikami i współpracownikami urzędu skarbowego

- Świadomość siebie jako pracownika działu egzekucyjnego – pogłębianie wiedzy o sobie samym

- Rozpoznawanie różnych typów osobowości dłużnika i dostosowanie się do nich

- Rodzaje sposobów komunikacji z dłużnikiem i współpracownikami urzędu skarbowego

- Przełamywanie barier komunikacyjnych

- Kształtowanie i rozwijanie się postaw zorientowanych na dłużnika i współpracowników urzędu skarbowego

- Świadomość emocji własnych

- Poznanie zasad dobrego wychowania i norm obyczajowych

- Kształtowanie wizerunku pracownika urzędu skarbowego

- Zasady skutecznej obsługi dłużnika jako klienta, analiza i zaspakajanie potrzeb

- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z dłużnikami oraz radzenie sobie zastrzeżenia dłużnika jako gierkami windykacyjnymi

- Zachowania asertywne i ich podłoże

- Typy zachowań asertywnych

- Modelowanie zachowań asertywnych

- Jak sobie radzić z krytyką dłużników jako klientów, współpracowników oraz przełożonych i w jaki sposób krytykować

- Rodzaje konfliktów i sposoby zachowania się w sytuacji konfliktowej

- Sposoby na rozwiązywanie sytuacji konfliktowych

- Sposoby radzenia sobie ze stresem pracownika działu egzekucyjnego urzędu skarbowego

 

Przesłanie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu umieszczonego na stronie www.isp.edu.pl



--
Sara Radzymińska

Instytut Szkoleń Profesjonalnych
ul. Wałowa 17/ 209
80-858 Gdańsk
tel. 058 302 68 99
www.isp.edu.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.